REKLAMACJE
 
Sklep prowadzi obsługę serwisową dotyczącą produktów zakupionych wyłącznie w sklepie Gremlin.com.pl
 
W przypadku powstania uszkodzenia prosimy o dokonanie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: 
serwis@galtex.com.pl
 
Zgłoszenie powinno zawierać:
  • nr. zamówienia
  • datę sprzedaży
  • indeks lub numer katalogowy produktu
  • nr paragonu lub faktury
  • krótki opis uszkodzenia
Dział reklamacji sklepu Gremlin skontaktuje się z Państwem w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
 
Każdy z nas popełnia błędy, a urządzenia nie zawsze działają poprawnie. Dział reklamacji oferuje swą pomoc właśnie w takich przypadkach. 
 
Przed wysłaniem zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o przeczytanie regulaminu.
 
Prosimy również dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia. Wraz z reklamowanym sprzętem prosimy o przesłanie oryginału dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Sklep Gremlin w trosce o najwyższe standardy obsługi Klienta oraz o ciągłe podnoszenie jakości usług udostępnia składanie reklamacji on-line. 
 
Wszystkie reklamacje, uwagi oraz spostrzeżenia można zgłaszać poprzez korespondencję wysłaną na adres: serwis@galtex.com.pl.
 
Adres dla reklamacji i zwrotów:

Galtex Włodzimierz Koehler
ul. Zagrody 22
40-729 Katowice-Ligota